Vw de versoepeling van de coronamaatregelen  mogen vanaf 1 juli weer meer mensen naar de kerk. Voor gewone weekendvieringen is reserveren niet meer nodig, omdat we dan de norm van het toegestane aantal kerkgangers niet overschrijden. Deze is afhankelijk van de grootte van de kerk, want de 1 ½ meter afstand moet nog steeds in acht genomen worden, voor ieders gezondheid!  Dat verschilt dus per kerkgebouw nogal. Panningen 100, Meijel 100, Helden 88, Grashoek 68, Beringe 75, Koningslust 50, Egchel 36.
Dus volg de aanwijzingen ter plaatse en houdt afstand!
Nogmaals: ga beslist niet naar de kerk als u ziekteverschijnselen hebt! Was thuis al goed uw handen. In de kerk is desinfectiemateriaal aanwezig, maar neem gerust uw eigen flesje mee.
Onze koren zingen nog niet. Misintenties opgeven is weer mogelijk, al zal er mogelijk gevraagd worden om te spreiden vw het aantal kerkgangers. De collecte kan nog niet worden gehouden. U kunt uw bijdrage deponeren in het mandje bij de uitgang. Dank u wel.
Welkom.