Beste ouders,

Als u uw kind wilt opgeven voor het doopsel in Meijel dan kunt u dit rechtstreeks bij de parochie doen, zie de pagina Meijel Parochie Informatie, maar u kunt uw kind ook aanmelden voor het doopsel via onderstaand formulier.
Kunt u ergens niets invullen type dan n.v.t.!
Mail het retour en het parochiecentrum zorgt dat uw aanvraag op het parochiekantoor van Meijel komt.
Geeft u aan in welke maand u uw kind wilt laten dopen.
U ontvangt dan van ons een bevestiging met de precieze datum en tijdstip van de doopviering. Normaal gesproken:  Meijel 4de zondag van de maand. Altijd in overleg.
Daarin wordt ook de datum/avond/plaats van de voorbereiding vermeld en een aantal benodigdheden.
Als bijdrage in de kosten van de doopviering (doopkaars, onderhoud- en stookkosten kerk etc.)
vragen wij van u een bedrag van € 50,–, te betalen op de voorbereidingsbijeenkomst.

Parochie:

ManVrouw

Roepnaam dopeling

Achternaam dopeling

Doopnamen dopeling

Geboortedatum dopeling

Naam en roepnaam vader

Doopnamen vader

Geboortedatum vader

Meisjesnaam en roepnaam moeder

Doopnamen moeder

Geboortedatum moeder