Kapelaan Henk Lemmens is vorige week zeer ernstig gevallen.
Hij ligt met een groot aantal botbreuken in het ziekenhuis in Venlo. Herstel zal waarschijnlijk lang gaan duren. Wij wensen hem heel veel sterkte en goede beterschap.
Zo vlak voor Kerstmis is dat natuurlijk ook voor de parochies een groot probleem. Pastoor Peter van der Horst en kapelaan Roger Maenen doen hun uiterste best om alles op te vangen, maar zijn natuurlijk ook maar beperkt. Met hulp van de Lazaristen van Panningen en andere collega’s is het toch gelukt om het volle schema van kerkelijke vieringen enigszins rond te krijgen. Met een aantal aanpassingen. De priesters en het kerkbestuur zijn daar erg dankbaar voor. Dank ook aan de vrijwilligers die zich nu extra inzetten.
Duidelijk zal zijn dat het niet mogelijk is om al het geplande gewoon door te laten gaan. Vijf maanden geleden waren er nog vier priesters actief in het cluster van zeven parochies en nu dan nog maar twee!
Voor de actuele diensten kijkt u steeds in de laatste kerkberichten in HALLO of 1Peel en Maas of op de website. Nadere berichten volgen.