Dorpsgenoten van Meijel, dank jullie wel!

De afgelopen weken heeft een groot aantal vrijwilligers bij u thuis de antwoordkaart opgehaald voor een bijdrage t.b.v. de restauratie van de kerk. In totaal zijn er zo’n 500 enveloppen retour gekomen.

Wij zijn blij met élke bijdrage, hoe groot of klein dan ook!
Iedereen is uiteraard vrij om te bepalen wat hij/zij wil bijdragen. Sommige mensen hebben de brief als opdringerig ervaren, wat absoluut niet de bedoeling is geweest. De initiatiefnemers bieden hiervoor dan ook hun oprechte excuses aan.

Het ging en gaat erom het grote bedrag van € 170.000,- bij elkaar te krijgen, om onze imposante en beeldbepalende kerk te kunnen restaureren.

Storten kan nog
Mocht het zijn dat u in eerste instantie niet wilde meewerken vanwege niet bedoelde opdringerigheid en nu op andere gedachten komt, deponeer uw antwoordkaart dan s.v.p. in het offerblok in de kerk.

Storten kan uiteraard ook nog steeds op rekeningnummer NL08RABO0317371010 t.n.v. Parochie Sint Nicolaas.

Dank aan vrijwilligers
Wij danken de vrijwilligers van het Kerkelijk Herenkoor en de KBO voor het rondbrengen en ophalen van de formulieren. Die grote inzet is kenmerkend en onmisbaar voor zo’n hechte gemeenschap als Meijel.

Iedereen die heeft bijgedragen danken wij van harte!

Alle administratie wordt op dit moment verwerkt en de overeenkomsten voor de belasting ontvangt u de komende weken retour.

Graag houden we u op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van de restauratie.
Heeft u in de tussentijd vragen, stuur dan een mailtje naar restauratie@meijel.nl