Zaterdag 24 december is er in de kerk van Panningen om 19.00 uur een kerstviering voor de kinderen van Panningen en Helden. Tijdens deze viering voeren kinderen het kerstspel op en zingen of spelen kerstliedjes. Ook de harmonie van Panningen speelt tijdens deze viering.

Houd je van toneelspelen, wil je een gedicht voorlezen  of kun je blokfluiten of zing je graag , doe mee. Wil jij Jozef of Maria, een herder of engel of misschien soldaat zijn, kom dan vrijdag 23 december om 16.30 uur oefenen in de kerk van Panningen.  Het duurt tot 17.30 uur. Neem je vriendjes of vriendinnetjes mee, want het is heel fijn als er veel kinderen zijn. Hulp van een aantal ouders is heel welkom.

Zaterdag 24 december om 19.00 uur is iedereen van harte welkom ouders, kinderen, opa’s en oma’s om samen kerstmis te vieren. Welkom allemaal .